5 Kasım 2014 Çarşamba

Hocalar Şizofreni Derneği için koşacak

Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi'nin öğretim üyelerinden bir bölümü, 16 Kasım Pazar günü düzenlenecek İstanbul Avrasya Maratonu'nda Şizofreni Hastaları ve Yakınları Dayanışma Derneği'ne yardım amacıyla koşacak. Fotoğraf ve Video Bölümü Öğretim Üyesi Delizia Flaccavento, yaptığı çağrıda şöyle dedi: "16 Kasım'da (Sinema ve TV Bölümü) Ayşegül Hoca (Selenga Taşkent), ben ve birkaç arkadaş İstanbul Avrasya Maratonu'nu Şizofreni Hastaları ve Yakınları Dayanışma Derneği'ne yardım amaçlı koşacağız. Hastalar ve şizofreni hastalarının çalıştığı Türkiye'deki ilk ve tek sosyal rehabilitasyon merkezi olan Mavi At Kafe için koşarak, hastalıkla özdeşleşmiş negatif damgalamayı ortadan kaldırmayı amaçlamaktayız. 60 lira karşılığında anti-stigma tişörtlerimizden istediğiniz bedende edinebilir, maraton koşumuzu ve Mavi At Kafe'yi destekleyebilirsiniz. Elde edilen tüm gelir Mavi At Kafe'ye şizofreni hastaları yararına bağışlanacaktır." Katılım ve destek için: delizia.flac@gmail.com.

0 yorum:

Yorum Gönder

Arşiv