26 Nisan 2015 Pazar

Bahçeşehir'de Nepal için yardım seferberliği

Nepal'de meydana gelen ve 2 binin üzerinde insanın ölümüne neden olan 7,9 büyüklüğündeki depremin ardından Bahçeşehir Eğitim Kurumları, SosyalBen'in organizatörlüğünde yardım kampanyası başlattı. SosyalBen Derneği, dünyadaki Bahçeşehir bünyesindeki bütün temsilcilikleri yardım kampanyasına davet etti. SosyalBen'in Twitter hesabından yapılan açıklamada "Dünya üzerindeki tüm temsilciliklerimiz ve destek olmak isteyen tüm kişi/kurum ve kuruluşlarla birlikte Nepal için kampanya oluşturuyoruz" denildi. Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları ve Bahçeşehir Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı Enver Yücel'in çağrısıyla kampanya kısa sürede, Bahçeşehir Eğitim Kurumları'ndan destek aldı. Twitter'da #nepalicin hashtagi ile başlatılan kampanya için ayrıntılı bilgiye, SosyalBen'in ve Dernek Başkanı Ece Çiftçi'nin @ciftciece hesabından ulaşabilirsiniz. (Fotoğraf nbcnews.com'un sayfasından alınmıştır. Fotoğraftaki depremzede enkazdan sağ olarak kurtarılmıştır.)

0 yorum:

Yorum Gönder

Arşiv